Bonusferie på Gardermoen…

…da SAS kansellerte fly nr 2 på denne reisen,
men vi elsker jo hotell og hotellfrokost, så det
ble faktisk en hyggelig slutt på en magisk tur…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Finn ut mer om hvordan kommentardataene dine behandles.