Jeg pleide å lese bloggen din for veeeldig lenge siden ( da barna var små!)og kom til å tenke på deg i dag. Ble så glad da jeg fant deg igjen, med skjønne oppdateringer😍Utrolig koselig🥰Klem på deg Svar
Nei men så koselig, Mari Christine, litt nostalgi rett og slett❤️ Velkommen tilbake! God klem fra London🌞🌞🌞 Svar
Jeg pleide å lese bloggen din for veeeldig lenge siden ( da barna var små!)og kom til å tenke på deg i dag. Ble så glad da jeg fant deg igjen, med skjønne oppdateringer😍Utrolig koselig🥰Klem på deg
Nei men så koselig, Mari Christine,
litt nostalgi rett og slett❤️
Velkommen tilbake!
God klem fra London🌞🌞🌞