Dentinista
En lykkelig hverdag…
Ser ut som en herlig miniferie! Og lekker kjole, hvor er den fra?
Ganske digg, kjole fra danskebåten? Vero Moda, tror jeg. Mvh HC
Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *
Kommentar *
Navn
E-post
Nettsted
Lagre mitt navn, e-post og nettside i denne nettleseren for neste gang jeg kommenterer.
Δ
Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Finn ut mer om hvordan kommentardataene dine behandles.
Ser ut som en herlig miniferie! Og lekker kjole, hvor er den fra?
Ganske digg,
kjole fra danskebåten?
Vero Moda, tror jeg.
Mvh HC