…på tide å preppe hagen for vinter…

…og til lunsj nytes nybakte frokostbrød
med latte og god morgen Norge attåt…

…tror jeg skal finne frem lyslenkene idag…
En lykkelig hverdag…
…på tide å preppe hagen for vinter…

…og til lunsj nytes nybakte frokostbrød
med latte og god morgen Norge attåt…

…tror jeg skal finne frem lyslenkene idag…