…det er godt å våkne hjemme også…

…til latte og frokost-tv i sofaen…

…fulgt av tidlig joggetur i
nydelig vinterferiesolskinn…

…idag spiser vi frokost på Sirkus Renaa…

…med gode vinterferievenner…

…en fin sykkeltur i solskinnet…

…og Sirkus Renaa leverer alltid…
Så fin vinterferie ( bilder ❤️)
Dagene og ukene går jsmmen fort og Mars har vært NYDELIG ☀️
Anne
Hei Anne,
veldig kos å komme seg litt i feriemodus
fordi om vi ikke hadde store ferieplaner.
Nyyyyter disse marsdagene☀️☀️☀️
Goood helg fra her🕶️☕🍫