…forrige uke laget jeg restepai,
også hadde jeg litt paideig igjen…

…den puttet jeg i småformer idag og
hadde på egg, fløte, vårløk og ost…
En lykkelig hverdag…
…forrige uke laget jeg restepai,
også hadde jeg litt paideig igjen…

…den puttet jeg i småformer idag og
hadde på egg, fløte, vårløk og ost…