
…Cornelius skal på sin første…

…overnatting med speideren…

…og vi benytter anledningen til…

…å dra til byen for å…

…forhåndsstemme og ta en latte…

…tenk til byen i bare sandalene…

… DET er sommerlykke det…

…videre rakk vi å dele en pizza…

…på den nydelige bydelscafeen vår…

…også dessert da, selvfølgelig…

…vel hjemme nytes plommer, bok…

…og iste fra Helmer i solen…

…før sofa og Skal Vi Danse…
For en nydelig dag🌞 Du reklamerer så bra for Stavanger at en blir skikkelig fristet til en tur dit😊 Men Bergen er også fin da…🌞🥰
Haha, fantastisk, nydelig dag🌞
og nydelig by☕, men det er jammen
Bergen også!! Gleder meg alltid til
å komme til Bergen😍
Goood søndagskveld🍕☕🍦🌞